
Aanmelden
Voordat u op onze wachtlijst geplaatst kunt worden voor een intake, hebben wij een verwijsbrief nodig. Deze kan uw huisarts naar ons versturen via Zorgdomein. Medisch specialisten en jeugdartsen mogen ook doorverwijzen. Wij accepteren alleen verwijsbrieven voor SGGZ trajecten.
Wanneer wij de verwijsbrief hebben ontvangen, maken wij een cliëntdossier voor u aan. U ontvangt automatisch een validatiebericht op uw mobiele nummer en e-mail. Nadat u beide gevalideerd heeft, ontvangt u automatisch op uw e-mailadres een uitnodiging voor het cliëntenportaal en plaatsen wij u op onze wachtlijst.
Onze actuele wachttijd vindt u op de pagina wachttijd. Wij plannen 8 weken van te voren een intake in.
Intake datum
Het secretariaat zal u per e-mail 3 afspraakbevestigingen sturen:
-Bevestiging voor het 1e intake gesprek, tijdens dit gesprek bespreekt u uw zorgvraag met de regiebehandelaar.
-Bevestiging voor het 2e intake gesprek, dit is het vervolggesprek over uw zorgvraag met de regiebehandelaar.
-Bevestiging voor het adviesgesprek, tijdens dit gesprek wordt het behandelplan opgesteld en wordt u geïnformeerd welke behandelaar u krijgt.
Deze intake afspraken worden óm de week gepland.
De U toegewezen behandelaar neemt ná het advies gesprek binnen 2 weken contact met u op voor het inplannen van een eerste behandelafspraak.
Zonder tegenbericht verwachten wij u op de geplande data. Houdt u er rekening mee dat wanneer u een intakegesprek verzet, het langere tijd kan duren voordat een nieuwe datum ingepland kan worden. Dit vanwege de volle agenda's van onze regiebehandelaren.
Meer informatie betreft de intake vindt u in ons professioneel statuut in de voetheader van de website.
Tot de datum van uw eerste intake afspraak bij ons, valt u onder de verantwoordelijkheid van uw huisarts.
Uw cliëntportaal:
In de portaal staat onze ''Zorgvoorwaarden'', ''intakeformulier'' en ''Toestemmingsverklaring'' voor u klaar ter invulling en ondertekening.
In deze Zorgvoorwaarden staan belangrijke afspraken die we samen maken.
Een intakeformulier is essentieel omdat het helpt om een langere tijd na te denken over hoe u uw zorgvraag verwoordt en communiceert. U bent zo actief betrokken bij uw traject.
SIPP en ITQ vragenlijsten
Twee weken vóór de eerste afspraak ontvangt u in een aparte mail nog twee vragenlijsten.
De Severity Indices of Personality Problems (SIPP) is een zelfrapportagevragenlijst die tot doel heeft de ernst van de algemene en veranderlijke componenten van persoonlijkheidsstoornissen te meten.
En de ITQ staat voor International Trauma Questionnaire. Het is een korte en eenvoudige zelfrapportagevragenlijst die inzicht geeft in de kernsymptomen van PTSS en cPTSS.
Het is in uw belang deze vragenlijsten serieus te nemen, goed te lezen en in te vullen zodat de behandeling zo zorgvuldig mogelijk gedaan kan worden.
1 intake
Wij vragen of u iets eerder kan komen bij de afspraak en even te melden bij het secretariaat, zodat wij het één en ander nog kunnen doornemen. Dan willen we ook uw legitmatiebewijs zie
